
Ogłoszenie o pracę
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pierzchnicy zatrudni asystenta rodziny na umowę o pracę
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1), dalej RODO, informuję się, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pierzchnicy, ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica jest Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pierzchnicy.
- Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Anna Rubinkiewicz – Kontakt możliwy jest pod adresem e-mail: abcrodo@op.pl; tel: 602 779 754.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw i obowiązków wynikających
z przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c RODO. - Dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego naboru i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu naboru i zostaną umieszczone w protokole z naboru będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydawane kandydatom przez 3 miesiące od daty zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej za stosownym pokwitowaniem.
- Nie odebrane dokumenty aplikacyjne, o których mowa w pkt 3 zostaną zniszczone komisyjnie.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym co wynika z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy. Nieprzekazanie danych osobowych spowoduje niemożność dopuszczenia aplikacji do naboru i zawarcia umowy o pracę.
- Podane dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podstawą zautomatyzowanej decyzji.
- Wymiar czasu pracy:
- pełny etat
- Wymagania obowiązkowe:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie:
- wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r o wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 447) i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
- wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
- kandydat/kandydatka nie był/-a skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona,
- kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- kandydat/kandydatka posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
- Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe na tożsamym lub podobnym stanowisku pracy,
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
- komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na sytuacje stresowe
- Zakres czynności na zajmowanym stanowisku:
- opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym zdobywanie umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
- wspieranie aktywności społecznej rodzin,
- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny,
- sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,
- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,
- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipa 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Szczegółowy zakres wykonywanych zadań i czynności na stanowisku asystenta rodziny określa art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 447).
- Wymagane dokumenty
- list motywacyjny
- CV
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie wynikające z art. 12 ust. 1 pkt 2-4 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie na stanowisku tożsamym lub pokrewnym
Dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata/kę i złożone osobiście w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Pierzchnicy pokój nr 2 lub przesłane pocztą na adres:
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pierzchnicy
ul. Urzędnicza 6
26 - 015 Pierzchnica
w terminie do 16 września 2022 r. (decyduje data wpływu do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pierzchnicy).
Kamila Jurek
kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Pierzchnicy
Najnowsze aktualności





